10.1 C
Czech
Středa, 30 dubna, 2025

IO Interactive potvrzuje vývoj zcela nové trilogie o Jamesi Bondovi s originálním příběhem a mladým agentem 007

reklama

reklama

Také jste tak trochu pozapomněli na to, že IO Interactive, tvůrci Hitmana, už čtvrtým rokem pracují na zcela nové trilogii o Jamesi Bondovi? Tedy, trilogie ještě není zcela potvrzená, nicméně pokud nová hra uspěje, autoři cílí právě na tři na sebe navazující díly. A nikdo jim do toho nebude kecat, protože Hakan Abrak pro IGN potvrdil, že Project 007, jak se hra zatím jmenuje, vyvíjí, vydávají a financují oni sami a nikdo jiný.

Mnoho toho o hře zatím nevíme, nicméně co asi potěší všechny je fakt, že půjde o původní příběh, a ne napojení na některý z filmů. Ostatně, nedávalo by to moc smysl, protože Daniel Craig se před lety s rolí Bonda rozloučil a aktuálně se jen zas a znovu dokola spekuluje, kdo bude novým filmovým 007.

„Pracujeme na vlastním příběhu,“ vysvětluje Abrak. Je to úplný začátek a snad i časem velká trilogie. Je to také nový Bond, Bond, kterého jsme vybudovali od základu pro hráče.“ Podle Abraka je důležité, že hráči budou moct postupně vyrůstat společně s mladým (alespoň v prvním díle) agentem 007, který začne získávat ostruhy.

Tým prý u Projectu 007 může využít veškeré zkušenosti nashromážděné z tvorby Hitmana, ostatně oba jsou to drsní zabijáci, kteří cestují po celém světě. Hratelností asi nebudou tituly podobné, přecijen Hitman spočívá ve více či méně extravagantní, ale tiché likvidaci cíle, zatímco James Bond jsou velkolepé honičky, přestřelky, bombastická akce, prostě opak toho, co obvykle předvádí 47.

Zároveň jsou si v IO Interactive vědomi toho, že mají v rukách velkou značku. „Když se podíváme na filmy, je to jedna ze tří nejsilnějších franšíz. Je velmi cenná také proto, že naposledy tu byla hra s Bondem před nějakými 15 lety, takže rozhodně nejde o hrdinu, který by se ve hrách objevoval často.“

Prozatím toho ovšem nevíme o moc víc. Abrak říká, že chce vytvořit univerzum, které bude hráčům definovat Bonda pro další dlouhé roky. S jejich „World of Assassination“, jak přezdívají kompletní trilogii Hitman se všemi bonusy, se jim to povedlo. Zkuste se dnes do příběhů holohlavého zabijáka ponořit a spolkne vás spolehlivě na dlouhou dobu. Snad se to samé povede i Jamesi Bondovi. Produkce prý jde dobře a podle plánu, což jen podtrhuje, že IO nechtějí hru nijak uspěchat.

reklama

spot_img

Články

Ghost of Yotei vyjde 2. října exkluzivně na PS5

Za pět let od úspěchu Ghost of Tsushima narostla očekávání i chuť na další samurajský epos. Studio Sucker Punch proto sází na Ghost of Yotei, pokračování zasazené o tři století dál na zasněženém severním ostrově Ezo (dnešní Hokkaidó). Vydání na PlayStation 5 dorazí 2. října 2025 a trailer The Onryō’s List jasně naznačuje, že tentokrát půjde o drsnější, osobnější jízdu.

Digitální Pokémon TCG Pocket se vrací na Alolu. Nový set Celestial Guardians vychází 30. dubna

Mobilní karetní hra Pokémon Trading Card Game Pocket brzy přivítá novou digitální expanzi. Celestial Guardians, jak se set jmenuje, dorazí 30. dubna a podle vývojářů přinese návrat oblíbených postav z her Pokémon Sun a Moon, včetně legendárních Solgalea a Lunaly.

Nadcházející DOOM: The Dark Ages dostal druhý trailer

Když se v roce 2016 Doom zvedl z prahu zatracení a navázal na odkaz kultovního originálu, málokdo čekal, že id Software jednou vymění neonové chodby za rozpadající se hrady. Přesto se to děje: Doom: The Dark Ages dorazí 15. května 2025 (a díky prémiové edici dokonce o dva dny dříve) a podle druhého oficiálního traileru to vypadá na největší skok série od pořízení vertikální osy v Doom Eternal.

Clair Obscur: Expedition 33 je silný příběh o smíření se smrtí i mechanicky brilantní RPG

Francouzské studio Sandfall si na první pohled stanovilo až příliš ambiciózní cíl – vytvořit moderní japonsky laděné RPG, které bude působit zároveň svěže i důvěrně. Clair Obscur: Expedition 33, které vychází 24. dubna 2025, ale ukazuje, že to zvládlo.

Zapomeňte na snadné vítězství. Diablo 4 zvyšuje laťku obtížnosti

Blizzard chce, aby se hráči v osmé sezóně Diabla 4 pořádně zapotili. V rozhovoru pro PC Gamer vedoucí herní designér Colin Finer uvedl, že zpětná vazba od hráčů a výsledky z veřejného testovacího serveru vedly tým k tomu, že nová sezóna nabídne výrazně vyšší obtížnost než ta předchozí.

Covenant: souls-like dark fantasy z pohledu první osoby

Když nezávislé Legion Studios loni na The Game Awards poprvé poodhalilo Covenant, spousta hráčů jen zvedla obočí: další "souls‑like"? Po druhém, výrazně delším traileru z Galaxies Showcase už ale nastupuje úplně jiná nálada. Dvanáctičlenný tým složený z veteránů, kteří brousili zbraně pro série DOOM, Call of Duty, Apex či Destiny, ukazuje hru, která chce zasadit temnou fantasy do ryze střílečkového prvního pohledu a přitom nabídnout hloubku, jakou si běžně spojujeme s nejpropracovanějšími RPG.

Podmořské survival RPG Barotrauma je o víkendu na Steamu zdarma

Když se vám v hororu zatají dech, obvykle to nechcete brát doslova. V Barotrauma – 2D kooperativním simulátoru ponorky, který právě teď slaví víkend zdarma na Steamu – je ale i hraní si s kyslíkem součástí zábavy. Stačí jedna záměna lahví a místo čerstvého vzduchu nasajete do plic svářecí palivo. Zní to jako špatný vtip? Rozhodně. A přesně takhle typicky barotraumatické situace vypadají: směs pekelného napětí, bolestné smrti a černého humoru.

Mario Kart World pravděpodobně nabídne Rainbow Road po splnění Grand Prix

Nintendo v novém Directu ukázalo další novinky z chystané hry Mario Kart World. Fanoušci si ihned všimli náznaků, že ve hře nebude chybět ani ikonická trať Rainbow Road. Firma sice zatím nic oficiálně nepotvrdila, ale vodítka ve videu mluví jasně.

Vydání Dune: Awakening se odkládá o tři týdny. Chystá se ale velký beta víkend

Studio Funcom nedávno potvrdilo mírný odklad očekávané survival MMO Dune: Awakening. Původně jsme se měli dočkat 20. května 2025 na PC, ale nově hra vyjde až 10. června (s třídenním předstihem pro vybrané předobjednávky).

Největší strach? Pád. White Knuckle budí hrůzu každým pohybem

Nová hra White Knuckle od Dark Machine Games, vydaná pod hororovým labelem DreadXP, sází na jeden z nejzákladnějších lidských strachů – pád z výšky. Místo příšer nebo lekaček přichází s hororem čistě mechanickým a psychologickým, který pramení z každého chycení se zrezivělého madla v nekonečném silu.

Novinky

Skin Deep je ztřeštěná akční jízda, která vdechuje život žánru immersive sim

Když se řekne immersive sim, většině hráčů se vybaví temné dystopie, důmyslné hackování a plíživé ticho mezi stíny. Skin Deep od Blendo Games na to jde úplně jinak. Nabízí chaotickou, humornou a nápaditou verzi žánru, kde místo revolveru často vítězí banánová slupka a kýchanec.

Důvod, proč Halo 3 nikdy nedostalo remaster

Halo 3 patří bezpochyby mezi nejvýznamnější hry své generace. Když se v roce 2007 objevilo na Xboxu 360, rychle se stalo miláčkem fanoušků a jednou z klíčových her konzolové historie. Přestože první dvě hry Halo dostaly nádherné remastery pod hlavičkou "Anniversary", slavná trojka se nikdy svého faceliftu nedočkala. Fanoušci dlouhé roky spekulovali, proč tomu tak je, ale teprve nedávno vyšel najevo skutečný důvod.

Hráči v Oblivion Remastered pronikají do Skyrimu i Valenwoodu

Remaster legendárního RPG The Elder Scrolls IV: Oblivion je venku teprve pár dní a hráči už objevují, že mapa Tamrielu skrývá mnohem víc, než se na první pohled zdá. Je možné se dostat i mimo hranice Cyrodiilu a zamířit například do Valenwoodu, Hammerfellu nebo dokonce do Skyrimu.

reklama

spot_img

reklama

spot_img
spot_img

reklama

spot_img