17.8 C
Czech
Pondělí, 30 června, 2025

Fallout 76 láká na dosud největší update

reklama

Bethesda nebrzdí. Po úspěšném nasazení letní sezóny Gone Fission, která do postapokalyptického světa Fallout 76 přinesla překvapivě propracovaný rybářský systém, studio poodhalilo, co hráče čeká dál. A rozhodně to nevypadá, že by se vývojáři chtěli jen opalovat na pláži v Mire, právě naopak. Podle kreativního ředitele Jona Rushe a hlavního producenta Billa LaCostea nás čeká pořádná porce nového obsahu, která může výrazně změnit celkový zážitek ze hry.

Letní update s názvem Gone Fission představil rybaření jako novou hlavní aktivitu sezóny 21. Nejde přitom jen o jednoduchou mini-hru. Bethesda okolo něj vystavěla celé herní systémy. Hráči dostávají vlastní vylepšitelné rybářské pruty, mohou lovit v jakékoliv vodní ploše a úspěšnost ovlivňuje například počasí. Radbouře nebo bouřky například zvyšují šanci na vzácné úlovky.

„Lidé rybaření opravdu milují. Co může být lepší než rybařit v pustině se svými přáteli?“ řekl Jon Rush během rozhovoru na Summer Game Fest. A i když Fallout 76 zatím asi nepřekoná haptický zážitek z rybaření v Stellar Blade na DualSense, rozhodně se nemá za co stydět. „Není to jen pár mol, kde hodíte prut. Můžete rybařit prakticky kdekoliv, kde se dá plavat,“ doplnil LaCoste.

Stavění jako další velké téma

Zatímco se hráči zabavují budováním vlastních rybářských vesniček, Bethesda už hledí do budoucnosti. Na podzim přijde update zaměřený na komunitu stavitelů. Podle Rushe půjde o velkou revizi systému CAMP, která má zjednodušit budování základen a nabídnout nové nástroje. Cílem je umožnit víc hráčům zapojit se do stavění bez frustrace.

„Je to update pro naši stavitelskou komunitu, a to je vlastně skoro každý,“ poznamenal Rush. „Dostanou víc nástrojů, jednodušší systém a více zábavy při budování. Tohle je teprve začátek.“

Největší update historie? Přijde v prosinci

A teď to nejdůležitější, podle vývojářů se v prosinci chystá doslova herní událost roku. Rush ji označil za „jeden z největších a nejvýznamnějších patchů, jaký Fallout 76 kdy dostal“. Zatím sice nevíme, co přesně přinese, ale očividně půjde o něco opravdu velkého.

Bethesda se tak dál drží strategie pravidelného rozšiřování hry, která od svého ne úplně hladkého začátku v roce 2018 prošla obrovským vývojem. Dnes nabízí raidy, silné čtyřhvězdičkové zbraně, možnost stát se ghúlem, a nyní i rybaření.

Super mutanti? Zatím ne, ale…

Na otázku, zda bychom se v budoucnu mohli dočkat i hratelných super mutantů, vývojáři odpověděli diplomaticky. Ano, vnímají zájem komunity, ale zatím nic neslibují. Zdá se však, že i tato možnost někde v zákulisí rezonuje. A kdo ví, třeba se objeví právě v tom prosincovém „megapatchi“.

Fallout 76 má našlápnuto

Na rozdíl od minulosti to dnes vypadá, že Fallout 76 konečně ví, čím chce být, a ví to i hráči. Kombinace vážného postapo přežívání, komunitních prvků a momentů pro odpočinek, jako je právě rybaření, dělá ze hry výjimečně stabilní online zážitek. A pokud vývojáři splní alespoň polovinu slibů z rozhovoru, čeká nás opravdu zajímavý závěr roku.

reklama

reklama

spot_img

Články

PS Plus slaví 15 let a přináší Diablo IV zdarma pro všechny předplatitele

Červencová nabídka her na PlayStation Plus potěší všechny fanoušky akce, bojovek i atmosférických indie titulů. Sony slaví 15. výročí služby a rozdává jednu z největších pecek posledních let: Diablo IV. Vedle něj přidává i The King of Fighters XV a klidnou plošinovku Jusant.

Death Stranding 2 rozšiřuje svět, ale zůstává věrný své zvláštnosti

Hideo Kojima navazuje na svůj kultovní titul Death Stranding s druhým dílem, který opět sleduje příběh Sama Portera Bridgese. Ten žije v ústraní s malou Lou, ale nová mise ho zavede do Mexika a Austrálie. Cílem je znovu spojit izolovaný svět pomocí Chiral Network.

Cyberpunk 2077 odkládá update 2.3. Vývojáři slibují rozsah jako u verze 2.2

Update 2.3 pro Cyberpunk 2077 měl dorazit ve čtvrtek 26. června. CD Projekt RED ale oznámil, že potřebuje víc času, a vydání odložil na neurčito. Nové datum zatím nesdělil. Vývojáři ale tvrdí, že cílí na podobný rozsah, jaký měl minulý balíček 2.2.

The Blood of Dawnwalker ukazuje brutální fantasy s temným hrdinou

Rebel Wolves, nové studio složené z bývalých vývojářů Zaklínače, představilo první větší ukázku ze své chystané hry The Blood of Dawnwalker. RPG s upírskou tematikou sází na temnou atmosféru, brutální souboje a rozhodnutí, která ovlivňují nejen děj, ale i hlavního hrdinu.

Blíží se Capcom Spotlight 2025: Novinky o Resident Evil Requiem, Street Fighter 6 a dalších

Letní herní sezóna se ještě ani pořádně nerozjela a Capcom už míří s těžkým kalibrem. 26. června totiž vypustí nový Capcom Spotlight, čtyřicetiminutovou digitální show plnou herních novinek, návratů a překvapení. Vrací se Resident Evil s novou hlavní hrdinkou, Monster Hunter přivádí zpět kultovního Lagiacruse a konečně uslyšíme i o tajemné sci-fi Pragmata.

Donkey Kong Bananza nabídne zpěv, chaos a nové schopnosti

Donkey Kong Bananza dorazí na Switch 2 už 17. července a vezme hráče na pořádně výbušnou jízdu. Novinka od Nintenda slibuje mix 3D plošinovky, destrukce, sbírání a muzikálu – doslova. Hlavní duo tvoří starý známý Donkey Kong a nečekaná hvězda: mladá zpěvačka Pauline.

Vydání střílečky Marathon bylo odloženo na neurčito. Bungie mění směr vývoje

Bungie mění kurz. Jejich připravovaný sci-fi multiplayer Marathon, který měl být návratem ke kořenům ikonické série z 90. let, nedorazí podle plánu. Původně stanovené datum vydání 23. září je minulostí, studio oznámilo odklad na neurčito. Důvodem jsou smíšené reakce hráčů na nedávný alpha test, který odhalil řadu slabin i nedotažených prvků. Nové datum zatím nepadlo, ale více se máme dozvědět až na podzim.

Konec jedné éry – Nexus Mods mění majitele po 24 letech

V herním světě málokteré jméno rezonuje tak silně mezi fanoušky modů jako Nexus Mods. Za 24 let své existence se z malého fanouškovského webu stal dominantní portál pro sdílení herních modů, s více než 10 miliardami stažení a masivní knihovnou více než 700 tisíc modifikací pro téměř 4 000 her. Teď však přichází zásadní zlom. Zakladatel Robin "Dark0ne" Scott se rozhodl předat otěže dál.

MindsEye láká na styl ale selhává v obsahu

Nová hra od Build a Rocket Boy láká na vizuální efekty a „GTA feeling“. Na první pohled futuristické město Redrock, rychlá auta a sci-fi příběh slibují napětí. Bohužel je to jen dobře naaranžovaná kulisa. MindsEye nabízí zastaralou strukturu misí, špatnou optimalizaci a mizernou hratelnost.

The Alters je psychologické sci-fi přežití s klony a blížící se smrtí

Jan Dolski je poslední přeživší na neznámé planetě. Slunce tady zabíjí a čas se krátí. Bez cizí pomoci se pryč nedostane. Tak vytvoří pomocníky – klony sebe sama, každého s jiným osudem a schopnostmi.

reklama

Novinky

Blue Prince nemá jasný konec. A přesně to je jeho smysl

Na první pohled vypadá Blue Prince jako propracovaná logická hra s komplikovanými hádankami. Po desítkách hodin hraní se však ukazuje, že nejde jen o řetězec šifer a zámků. Hra si pohrává s očekáváním hráče, že ho čeká jasný cíl. Místo toho záměrně nechává otázky bez odpovědí.

Remastery Sonic Adventure se nechystají. SEGA chce raději nové hry

Fanoušci série Sonic Adventure se dalších verzí svých oblíbených her zatím nedočkají. Přestože zájem veřejnosti přetrvává, Sonic Team podle všeho s remastery či remaky vůbec nepočítá.

Arc System Works mění kurz a představuje akční titul DAMON and BABY

Studio Arc System Works, které si hráči po celém světě spojují především s precizními bojovkami typu Guilty Gear nebo BlazBlue, se rozhodlo rozšířit své pole působnosti. Během vlastní prezentace Arc System Works Showcase oznámilo titul DAMON and BABY, akční hru, která má být základem nového vývojářského směru. Ačkoliv zatím neznáme platformy ani datum vydání, víme, že nejde o jednorázový výstřel do tmy, ale o pečlivě promyšlený krok k širšímu kreativnímu záběru studia.

reklama

spot_img

reklama

reklama