Monster Hunter Wilds dostal druhý velký bezplatný update, který míří hlavně na PC hráče. Capcom upravil využití grafické paměti, přidal nové příšery a oznámil, co hráče čeká dál. Hráči na Steamu si stěžovali na výkonnostní problémy, což vedlo ke ztrátě hráčské základny. Teď přichází první větší reakce vývojářů.
Update nepřináší nové požadavky na hardware, ale optimalizuje práci s VRAM. Upravuje také odhad spotřeby paměti, aby lépe odpovídal realitě. Capcom zároveň slíbil, že pracuje na dalších výkonnostních vylepšeních.
Nový obsah a návrat klasiky
Největším lákadlem jsou návraty příšer Lagiacrus a Seregios. Obě se objeví v nových misích, a to včetně temperovaných verzí. Vývojáři přidali i arch-temperovanou variantu monstra Uth Duna, která bude dostupná v rámci eventové výzvy. Fanoušky čeká také rozšíření lokace Scarlet Forest.
Mezi nové funkce patří možnost přepnout hlavního pomocníka z Almy na Erika. Hráči si také nově mohou zvolit, kteří Support Hunters se připojí k výpravě. Populární sezónní akce Festival of Accord se vrátí od 23. července a přinese úpravy prostředí, nové předměty a odměny.
Změny se týkají i výbavy a zbraní
Součástí aktualizace jsou úpravy zbraní, zejména u Dual Blades, Hunting Horn nebo Switch Axe. Vývojáři také vylepšili ovládání při jízdě na Seikretovi a upravili fungování podpůrných postav. Změny najdeme i v grafice, hráči mohou nově kombinovat upscaling a generování snímků od různých výrobců GPU.
PC verze dostala nové možnosti nastavení grafiky, včetně podpory DLSS 4 a FSR 4. Přibyla i možnost vypnout efekt zkreslení vody nebo lávy. Vývojáři zároveň vyřešili řadu chyb spojených s výbavou, mapou nebo vícehráčem.
Třetí update je naplánovaný na září. Přinese nový stupeň obtížnosti, crafting systém pro Talismany a další odměny. Čtvrtý update dorazí v zimě a přidá další monstrum a nové výzvy. Monster Hunter Wilds tak potvrzuje, že chce být dlouhodobě podporovaným titulem s pravidelnými novinkami pro věrné hráče.