Fortnite znovu rozjíždí podzimní maraton crossoverů a tentokrát míří na jednu z největších popkulturních senzací letošního roku. Podle úniků i insiderů se do hry chystají hrdinky z animovaného muzikálu KPop Demon Hunters, který v létě ovládl Netflix i hudební žebříčky. Epic Games tak spojují dvě globální značky v jedné z největších kolaborací posledních let.
KPop Demon Hunters se stal nejsledovanějším filmem v historii Netflixu. Soundtrack ovládl hitparády a píseň Golden vystřelila na první místo Billboard Hot 100. Popularita filmu zasáhla i kina a hudební průmysl, takže není překvapením, že právě tato značka míří do Fortnite. Hráči si přitom na novinku nebudou muset dlouho počkat. Podle leaků má spolupráce dorazit ještě během aktuální sezony, tedy Chapter 6 Season 4, která končí 1. listopadu.
Skins, hudba i nové módy
O konkrétním obsahu se zatím jen spekuluje, ale úniky slibují, že půjde o víc než jen kosmetické doplňky. Hráči by se měli dočkat skinů hlavní trojice Rumi, Miry a Zoey z kapely Huntr/x, a to v několika variantách – od idol kostýmů přes démonické outfity až po reaktivní transformace. Zmíněni jsou i Saja Boys, démonická boybandová pětice, která by mohla získat vlastní skiny.
Hudební složka je prakticky jistá. Fortnite už roky sází na koncertní eventy a Jam Tracks, takže skladby jako Golden nebo Soda Pop se přímo nabízejí. Nechybí ani úvahy o emotech s tanečními choreografiemi či speciálním koncertním režimu. Do hry by mohly dorazit i zbraně inspirované filmem – Rumiin meč, Mirina halapartna nebo Zoeyiny dýky.
Insider HypeX označil KPop Demon Hunters za „hlavní Halloween collab“, což naznačuje, že by mohlo jít o součást chystaných Fortnitemares 2025. Ty mají přinést i další novinky, například Jasonův medailon nebo Ghostfaceovu dýku. Pokud byl leak potvrzen, Fortnite Festival, startující 9. října, by mohl mít jako headlinery právě Huntr/x.
Epic sází na masivní cross-overy
KPop Demon Hunters však nejsou jediným trhákem, který má dorazit. Datamineři už dříve zmínili Sonic the Hedgehog, hororovou sérii Silent Hill nebo akční Deep Rock Galactic. Epic Games tak potvrzují, že jejich strategie stojí na lavině spoluprací, které cílí na úplně rozdílné publikum – od fanoušků anime a hororu po milovníky K-popu.
Pokud se všechny spekulace potvrdí, Fortnite na podzim nabídne nejen oblíbené hrdinky a hudbu z aktuálně nejsledovanějšího filmu světa, ale také jednu z nejambicióznějších kolaborací poslední doby. A soudě podle reakcí hráčů i úspěchu filmu, tentokrát to bude trefa do černého.