4.1 C
Czech
Středa, 3 prosince, 2025

Wuchang: Fallen Feathers přináší větší flexibilitu do souls-like her

reklama

Vývojáři Leenzee přinášejí nový pohled na souls-like žánr se svou hrou Wuchang: Fallen Feathers. I když tento žánr dnes už není takový unikát, jako býval, Leenzee se rozhodli vybočit z tradičního rámce a nabídnout hráčům větší flexibilitu a propojení mezi hratelností, příběhem a světem.

Jak se Wuchang odlišuje od ostatních souls-like her?

„Wuchang je od začátku zaměřený na nalezení vlastní identity,“ říká Xia Siyuan, spoluzakladatel Leenzee. Hra se vyznačuje tím, jak je vše propojeno. Combat, postup a příběh jsou utvářeny stavem hlavního hrdiny, což se odráží i na prostředí, které prochází proměnami a zánikem. Nový systém Heart Demon, který umožňuje hráčům ovládat obtížnost, a volitelné respecy pro experimentování, jsou způsoby, jakým Wuchang přináší více svobody.

Hra pro nováčky i veterány

„Wuchang jsme navrhli tak, aby byla přístupná, aniž by ztratila výzvu, kterou fanoušci očekávají,“ vysvětluje Siyuan. Hráči si mohou vybrat, jak těžkou cestu si zvolí díky systému Heart Demon a volným respecům. Hra neobsahuje tradiční „easy mode“, ale flexibilní přístup umožňuje nováčkům pomalu se ponořit do světa souls-like her.

Ming Dynasty jako pozadí pro hlubší témata

Hra se odehrává během období Ming Dynasty, což autorům umožnilo prozkoumat přechodné a nejisté období čínské historie. Konec dynastie, politický chaos a změna ve vnímání světa poskytují bohatý základ pro témata jako rozklad, osud a transformace. Kromě toho se hráči mohou těšit na inspiraci ze skutečných historických a mytologických příběhů, jako jsou legendy o potopených pokladech v Jiangkou a kultovní Sanxingdui.

Bai Wuchang: bývalý pirát s tajemnou minulostí

Hlavní hrdinka Bai Wuchang, bývalá pirátka, odráží dobu chaosu a nestability, která byla typická pro období Ming Dynasty. Po setkání s bojovnicí Bai Ziyun se rozhodla spojit síly, aby bojovala proti pirátům a pomáhala potřebným. Získala přezdívku „Bílá Wuchang“ díky své neúnavné touze porazit nepřátele.

Mythologie a umění jako základ pro design

Vývojáři čerpali inspiraci z regionálních mýtů a archeologických nálezů, především z oblasti Sichuan. Relikvie Sanxingdui, které zahrnují bizarní bronzové masky, sloužily jako vzor pro některé z nejpodivnějších a nejzajímavějších bossů ve hře. Vytvoření autentičnosti hře pomohla i důkladná studie historických artefaktů a tradičního umění, což umožnilo propojit hru s čínskou historií a mytologií.

Přístupnost pro nové hráče a kulturní oslava

Sichuan, domovina vývojářů, se promítá do světa hry, což jí dodává hloubku a autentičnost. „Bylo důležité, abychom vytvořili hru, která nejen správně zobrazuje historii, ale také vyvolává emoce spojené s našimi kořeny,“ dodává Siyuan. Wuchang: Fallen Feathers se již nyní těší velkému zájmu a je k dispozici na PC, PS5 a Xbox Series X|S. Navíc je součástí nabídky Xbox Game Pass, což usnadňuje přístup pro širokou hráčskou základnu.

reklama

reklama

spot_img

Články

Death Stranding 2 může mířit na PC

Pokračování Death Stranding pravděpodobně dorazí i na počítače. V databázi americké ratingové agentury se objevilo nové hodnocení, což většinou znamená, že vydání není daleko. Sony zároveň stále víc spoléhá na PC jako významný zdroj příjmů.

Dan Houser vysvětluje, proč GTA prorazilo. Podle něj rozhodla svoboda

Spoluzakladatel Rockstaru Dan Houser se v britském pořadu Sunday Brunch vrátil k počátkům série Grand Theft Auto. Popsal, proč podle něj GTA změnilo herní průmysl a proč právě třetí díl vystřelil značku mezi nejúspěšnější hry historie. Mluvil také o začátcích, nejistotě po útocích 11. září i o tom, proč jej současná umělá inteligence nechává chladným.

Steam spouští první Black Friday výprodej

Steam letos poprvé zařadil vlastní Black Friday výprodej. Dosud se držel podzimních a zimních slev, ale v roce 2025 přidal i listopadovou akci. Platí celosvětově, takže se týká i českých uživatelů. Výprodej potrvá do 1. prosince.

Blue Prince přišel o nominaci na hru roku. Tvůrce říká, že za to může hádanka, kterou nejde přeložit

Blue Prince patří mezi nejzajímavější hry letošního roku, přesto se neobjevil v nominacích The Game Awards. Tato populární logická hra si získala obrovskou komunitu fanoušků, ale její autor nakonec narazil na překážku, která mu uzavřela dveře k širšímu publiku: hra je založena na slovních hádankách, které jsou tak úzce spjaty s angličtinou, že je prakticky nemožné je přeložit do jiného jazyka. A to jí uškodilo v globálních cenách.

Possessor(s) ukazuje, jak Heart Machine staví svůj nezaměnitelný herní styl

Heart Machine se znovu vrací s hrou, která jde vlastní cestou. Possessor(s) stojí na dvourozměrném akčním základu, ale mnohem víc zaujme tím, jak míchá melancholii, barvy a ostré tvary do jednoho jasně rozpoznatelného rukopisu. Studio se netají tím, že chce, aby hráč už na první pohled poznal: tohle je jejich hra.

Fortnite přivádí zpět ztracenou kapitolu Kill Bill

Fortnite v další sezóně propojí svůj svět s jedním z nejznámějších filmů Quentina Tarantina. Hráči se dočkají návratu nevzniklé kapitoly Yuki’s Revenge, příchodu Nevěsty i kultovní Pussy Wagon. Pro Epic jde o jednu z nejodvážnějších a nejneobvyklejších spoluprací posledních let.

Minecraft chystá velkou aktualizaci Mounts of Mayhem

Minecraft se připravuje na čtvrtý letošní update, který dorazí na přelomu roku. Mounts of Mayhem naváže na zářijový balíček The Copper Age a přinese nové jízdní tvory, zbraně i změny hratelnosti. První předběžná verze už je dostupná v Java edici a část novinek si hráči vyzkoušeli i v testovacích Snapshotech.

Kirby Air Riders boduje jako chaotická závodní akce na Switch 2

Kirby Air Riders přináší návrat dvacet let staré kultovky Kirby Air Ride a přetváří ji do mnohem větší a ambicióznější podoby. Stojí na jednoduchém ovládání s automatickou akcelerací, ale přidává nové režimy, příběhovou kampaň i komplexní online zázemí. Kritici se shodují, že jde o překvapivě silné pokračování, které ale kvůli netradičnímu ovládání nesedne každému.

Resident Evil Requiem opustil multiplayer, protože nebyl dost děsivý

Requiem mělo být původně velké multiplayerové dobrodružství ve sdíleném světě. Vývoj ale nakonec zamířil jinam, protože tým usoudil, že by fanouškům chyběla atmosféra, která sérii definuje.

Paradox a Colossal Order se rozcházejí, Cities: Skylines 2 přebírá nové studio

Po letech spolupráce končí jedna z nejznámějších dvojic na poli městských strategií. Série Cities: Skylines míří pod nová křídla, zatímco původní autoři se chystají na vlastní projekty. Hráče čeká velká změna, ale i příslib pokračující podpory.

reklama

Novinky

Helldivers 2 na PC snižuje velikost instalace na 23 GB, „slim verze“ je zatím v betě

Helldivers 2 na PC shodil přebytečná kila. Arrowhead Game Studios ve spolupráci s Nixxes Software spustili štíhlejší build, který zmenšil instalaci z přibližně 154 GB na asi 23 GB. To znamená úsporu zhruba 131 GB, tedy 85 procent. Zatím je dostupný jako veřejná technická beta ve Steamu a hráči si tak mohou okamžitě uvolnit místo na disku, přičemž dopad na hraní je podle studia minimální.

Cyberpunk 2077 chystá překvapení k pátému výročí

Cyberpunk 2077 oslaví 10. prosince pět let od vydání a CD Projekt začal naznačovat, že si k výročí přichystal speciální oznámení. Studio zveřejnilo kalendář událostí a láká hráče na několik dat v prosinci, která mohou prozradit další plány s hrou i jejími postavami.

CD Projekt Red potvrzuje šestiletý plán pro trilogii The Witcher s Ciri

CD Projekt Red znovu rozjel hype kolem The Witcher 4 a celé nové trilogie. Na nedávném finančním hovoru vedení potvrdilo, že cílem stále zůstává vydat tři hry s Ciri v hlavní roli během šesti let od startu prvního dílu. The Witcher 4 v roce 2026 nevyjde a na The Game Awards letos žádný nový materiál neuvidíme.

reklama

spot_img

reklama

reklama