10.1 C
Czech
Čtvrtek, 23 října, 2025

PowerWash Simulator 2 je uklidňující návrat s chytrými drobnostmi navíc

reklama

Druhý díl PowerWash Simulatoru navazuje přesně tam, kde první skončil. Nehraje si na velké změny, ale na jistotu. Pořád stojíte s hadicí v ruce a sledujete, jak vrstvy špíny mizí a pod proudem vody se znovu objevují barvy a detaily. Je to jednoduché, uklidňující a pořád stejně návykové.

Vývojáři si tentokrát dali záležet hlavně na drobných vylepšeních. Mýdlo je teď univerzální – žádné přepínání druhů podle povrchu, prostě zapnete pěnový režim a čistíte. Nechybí ani přehlednější seznam úkolů, který usnadňuje dohledání posledních procent nečistoty. K tomu přibyly praktické novinky, jako rotační čistič velkých ploch, výškové závěsy nebo vylepšené plošiny. A kdo kdy lezl po lešení, ocení i nový žebřík na jeho vnější straně.

Hra nabízí desítky různých zakázek. Od malých úkolů, které zvládnete během pár minut, až po rozsáhlé práce, kde strávíte i hodinu. Některé mapy se po vyčištění části odemknou dál, takže práce plynule navazuje. Hratelnost zůstává relaxační a lehce meditativní – perfektní hra pro chvíle, kdy si chcete vyčistit hlavu doslova i obrazně.

Velkým plusem je přepracovaná kooperace. Konečně se ukládá sdílený postup, takže když čistíte s kamarády, počítá se to i vám. Solo hraní zůstává funkční, ale ve skupině všechno odsýpá svižněji a zábavněji. Zvuk vody je stále příjemný bílý šum, který neruší, a celkově je PowerWash Simulator ideální hra k podcastu, hudbě nebo klidnému večeru po práci.

Menší zklamání přináší nově přidaná domácí základna, kde si můžete rozmístit nábytek a dekorace. Funguje spíš jako doplněk než motivace se do hry vracet. Stejné platí pro kosmetické drobnosti, jsou příjemné, ale zbytečné.

PowerWash Simulator 2 není revoluce, ale spíš poctivě umyté pokračování. Nabízí přesně to, co fanoušci chtěli: víc práce, méně otravných detailů a pořád stejnou dávku klidu. Ideální pro hráče, kteří hledají pohodu, ne adrenalin.

Hodnocení: 7,5 z 10

reklama

reklama

spot_img

Články

Tomonobu Itagaki, tvůrce Dead or Alive, zemřel ve věku 58 let

Japonská herní scéna přišla o jednu ze svých nejvýraznějších osobností. Tomonobu Itagaki, bývalý ředitel společnosti Tecmo, zakladatel Team Ninja a tvůrce sérií Dead or Alive a Ninja Gaiden, zemřel ve věku 58 let. Zprávu o jeho smrti doprovodil osobní vzkaz, který sám Itagaki napsal s předstihem a nechal zveřejnit na svém Facebooku po svém odchodu.

Microsoft vyvrací fámy o konci Xboxu. Nová konzole má dorazit v roce 2027

Internet zaplavily zprávy, že americké řetězce jako Walmart nebo Target stahují Xbox z prodeje. Microsoft proto musel reagovat a fanoušky uklidnit. Společnost ujistila, že konzole i hry zůstávají běžně dostupné a že její spolupráce s obchodními partnery pokračuje beze změn.

Pokémon Legends: Z-A boduje. Nový systém soubojů láká i kritiky

Týden před vydáním se kolem Pokémon Legends: Z-A šíří optimismus. Recenzenti chválí svižné reálné souboje, návrat do Lumiose City i to, jak plynule hra běží na Switchi 2. Není to revoluce, ale výrazné pročištění série. A hlavně díl, který zase baví hrát.

Black Myth: Wukong dostává masivní update. PS5 hráče ale čeká nepříjemné překvapení

Game Science vydává nový update pro Black Myth: Wukong, který má výrazně zlepšit výkon hry a odstranit několik chyb. Jenže majitelé PlayStation 5 budou muset udělat něco, co by většina hráčů dělala jen nerada – uvolnit téměř sto gigabajtů místa.

Square Enix chystá nový mobilní Dissidia Final Fantasy

Společnost Square Enix po delší odmlce oživuje sérii Dissidia Final Fantasy. Na webu se bez většího upozornění objevila upoutávka na zbrusu novou mobilní hru, která dorazí na Android a iOS. Oficiální představení proběhne 14. října v 6:00 ráno východoamerického času na YouTube, kde bude odhalen trailer s podtitulem Team Boss Battle.

Plants vs. Zombies Replanted přináší GameShare a lokální co-op na Switch

PopCap a EA vrací na scénu původní Plants vs. Zombies v remasteru Replanted. Nový trailer ukazuje přepracovanou HD grafiku, lokální kooperaci i PvP a hlavně podporu GameShare. Návrat na dvorek startuje už v říjnu na Switch i Switch 2.

Battlefield 6 se vrací k velkým bitvám a známému chaosu

Nový díl série sází na to, co hráči od Battlefieldu očekávají – rozsáhlé mapy, ohlušující zvuk zbraní a momenty, kdy se pod vámi hroutí celý svět. Multiplayer působí jako návrat k osvědčené formuli a od začátku baví. Kampaň naopak klopýtá a hledá smysl.

Xbox Magnus: obří konzole, která může překonat PlayStation 6

Série úniků v posledních týdnech rozčeřila vody kolem budoucnosti Xboxu. Zdá se, že Microsoft se nechystá jen oprášit své staré plány, ale zcela přepsat definici herní konzole. Kódové označení "Magnus" se objevuje stále častěji a podle všeho jde o projekt, který může Xbox posunout na hranici mezi klasickou konzolí a výkonným herním PC. Otázkou zůstává, kolik bude tahle síla stát.

Zrušený Assassin’s Creed měl ukázat temnou éru po občanské válce v USA

Ubisoft podle několika důvěryhodných zdrojů v roce 2024 zrušil projekt, který mohl zásadně rozšířit hranice série Assassin’s Creed. Hra se měla odehrávat v letech po americké občanské válce a představit období známé jako rekonstrukce – čas společenských změn, napětí a snahy o přestavbu národa po zrušení otroctví.

Fantasy hra Absolum boduje poctivým soubojem i krásou

Absolum sází na čistou akci a časté návraty do boje. Hrajete za čtyři hrdiny v zemi Talamh, kde vládce zakázal kouzla a loví každého, kdo je umí. Cíl je jednoduchý. Prokousat se přes jeho vojáky až k věži a skoncovat s tyranií. Cestou zkoušíte různé cesty i dovednosti a s každým pokusem jste o kus dál.

reklama

Novinky

Remedy v krizi: Tero Virtala po devíti letech končí jako CEO

Finské studio Remedy Entertainment, známé díky titulům jako Alan Wake 2 nebo Control, oznámilo okamžitý odchod svého dlouholetého ředitele Tera Virtaly. Po devíti letech u kormidla ho střídá spoluzakladatel společnosti Markus Mäki, který přebírá funkci prozatímního CEO. Změna přichází v době, kdy studio čelí ekonomickým potížím a slabým prodejům svého nejnovějšího projektu FBC: Firebreak.

Ninja Gaiden 4: comeback, který stojí za to

Ninja Gaiden 4 je přesně ten typ akční hry, kvůli které vás rychlé, technické řeže tolik baví. Krátké levely střídají brutální arény, krev stříká proudem a každý zásah má váhu i eleganci. Příběh? Zápletka o temném drakovi a věčně mrzutém Yakumovi slouží hlavně jako záminka pro další souboje. Naštěstí to nejdůležitější, boj, je priorita.

Sedm let po vydání. Red Dead Redemption 2 nezestárlo ani o den

Sedm let po vydání zůstává Red Dead Redemption 2 nejpůsobivější hrou, jakou kdy studio Rockstar vytvořilo. Ne kvůli technice nebo grafice, ale kvůli tomu, jak přesně a sžíravě dokázala rozebrat mýtus Amerického snu a všechny, kteří mu podlehnou.

reklama

spot_img

reklama

reklama