0.2 C
Czech
Neděle, 28 prosince, 2025

IO Interactive potvrzuje vývoj zcela nové trilogie o Jamesi Bondovi s originálním příběhem a mladým agentem 007

reklama

Také jste tak trochu pozapomněli na to, že IO Interactive, tvůrci Hitmana, už čtvrtým rokem pracují na zcela nové trilogii o Jamesi Bondovi? Tedy, trilogie ještě není zcela potvrzená, nicméně pokud nová hra uspěje, autoři cílí právě na tři na sebe navazující díly. A nikdo jim do toho nebude kecat, protože Hakan Abrak pro IGN potvrdil, že Project 007, jak se hra zatím jmenuje, vyvíjí, vydávají a financují oni sami a nikdo jiný.

Mnoho toho o hře zatím nevíme, nicméně co asi potěší všechny je fakt, že půjde o původní příběh, a ne napojení na některý z filmů. Ostatně, nedávalo by to moc smysl, protože Daniel Craig se před lety s rolí Bonda rozloučil a aktuálně se jen zas a znovu dokola spekuluje, kdo bude novým filmovým 007.

„Pracujeme na vlastním příběhu,“ vysvětluje Abrak. Je to úplný začátek a snad i časem velká trilogie. Je to také nový Bond, Bond, kterého jsme vybudovali od základu pro hráče.“ Podle Abraka je důležité, že hráči budou moct postupně vyrůstat společně s mladým (alespoň v prvním díle) agentem 007, který začne získávat ostruhy.

Tým prý u Projectu 007 může využít veškeré zkušenosti nashromážděné z tvorby Hitmana, ostatně oba jsou to drsní zabijáci, kteří cestují po celém světě. Hratelností asi nebudou tituly podobné, přecijen Hitman spočívá ve více či méně extravagantní, ale tiché likvidaci cíle, zatímco James Bond jsou velkolepé honičky, přestřelky, bombastická akce, prostě opak toho, co obvykle předvádí 47.

Zároveň jsou si v IO Interactive vědomi toho, že mají v rukách velkou značku. „Když se podíváme na filmy, je to jedna ze tří nejsilnějších franšíz. Je velmi cenná také proto, že naposledy tu byla hra s Bondem před nějakými 15 lety, takže rozhodně nejde o hrdinu, který by se ve hrách objevoval často.“

Prozatím toho ovšem nevíme o moc víc. Abrak říká, že chce vytvořit univerzum, které bude hráčům definovat Bonda pro další dlouhé roky. S jejich „World of Assassination“, jak přezdívají kompletní trilogii Hitman se všemi bonusy, se jim to povedlo. Zkuste se dnes do příběhů holohlavého zabijáka ponořit a spolkne vás spolehlivě na dlouhou dobu. Snad se to samé povede i Jamesi Bondovi. Produkce prý jde dobře a podle plánu, což jen podtrhuje, že IO nechtějí hru nijak uspěchat.

reklama

reklama

spot_img

Články

Tvůrce Call of Duty Vince Zampella zemřel při autonehodě

Vince Zampella, spoluzakladatel Infinity Ward a jedna z klíčových postav zrodu série Call of Duty, zemřel při autonehodě. Podle zprávy se nehoda stala v neděli 21. prosince v pohoří San Gabriel v Kalifornii. Zampella měl v posledních letech výrazný vliv i na návrat série Battlefield.

Ready Player Me ukončí služby 31. ledna 2026 po akvizici společností Netflix

Netflix znovu přikládá pod kotel své herní sekce, tentokrát nákupem estonského startupu Ready Player Me. Firma stojí za technologií, která umožňuje vytvářet herní avatary použitelné napříč různými tituly, a právě to má do budoucna posílit identitu hráčů i napojení na fandomy v rámci her na Netflixu.

Indie Game Awards stáhly ceny pro Clair Obscur kvůli generativní AI

Clair Obscur: Expedition 33 si ve čtvrtek odneslo ocenění Hra roku i Nejlepší debut. O dva dny později ale Indie Game Awards oba tituly stáhly kvůli tomu, že hra při vydání obsahovala generativně vytvořené podklady, které vývojáři rychle odstranili patchem.

Riot chystá velký restart League of Legends

Riot Games plánuje po sezoně 2026 zásadní přestavbu League of Legends. Cíl míří na rok 2027 a má přinést nový klient, vizuální refresh i úpravy hratelnosti. Vývojáři zároveň zdůrazňují, že nepůjde o klasické pokračování, ale o velkou modernizaci.

Nvidia údajně zvažuje omezení výroby herních grafik v roce 2026

PC hraní má za sebou pár hodně těžkých let a zdá se, že klid nepřijde ani v roce 2026. Podle zákulisních informací z výrobního řetězce zvažuje Nvidia omezení produkce herních grafik GeForce RTX až o 30–40 procent. Hlavním viníkem není slabá poptávka, ale pokračující krize na trhu s RAM, která pomalu dusí celý hardware segment.

Sony a Tencent ukončily spor o hru Light of Motiram

Spor o hru Light of Motiram, kterou Sony považovala za kopii série Horizon, skončil překvapivě rychle. Sony a Tencent se dohodly v utajení a hra mezitím zmizela z klíčových digitálních obchodů.

Arc Raiders přidává Cold Snap a hon na Candleberries

Do Arc Raiders dorazil zimní režim Cold Snap a s ním i nová sběratelská mise. Hráči vyrážejí do sněhu a ve městě Speranza mezitím roste hlad po jedné konkrétní surovině, Candleberries.

Bungie potvrzuje vydání Marathon v březnu 2026 s cenou 39,99 USD

Bungie vrací Marathon do světel reflektorů a tentokrát působí sebevědoměji. Extrakční FPS dorazí v březnu 2026, míří na cenu 39,99 dolarů/39,99 eur a hned od startu slibuje roční proud bezplatních obsahových updatů. Po odkladu na neurčito, skandálech i tvrdé zpětné vazbě se studio snaží dokázat, že svůj reboot zvládne doručit ve formě, která žánru dodá šťávu.

Hollow Knight Silksong prodal přes sedm milionů kopií za tři měsíce

Hollow Knight: Silksong má za sebou start, o jakém si většina her může nechat zdát. Team Cherry oznámilo, že novinka překonala hranici sedmi milionů prodaných kopií během tří měsíců. A rovnou přidalo další lákadla, včetně velkého rozšíření a chystané edice pro Nintendo Switch 2.

Tvůrce Grand Theft Auto vydal román o AI, která se vymkne kontrole

Dan Houser, jeden z klíčových tvůrců série Grand Theft Auto, se po odchodu z Rockstar Games pustil do úplně jiné hry. V debutovém románu A Better Paradise popisuje blízkou budoucnost, kde se virtuální útočiště změní v past. A do světa unikne AI, která lidem začne sahat přímo do hlavy.

reklama

Novinky

Logan Paul dává do aukce kartu Pikachu Illustrator a čeká miliony dolarů

Logan Paul nabízí k prodeji sběratelskou kartu Pikachu Illustrator, kterou označuje za nejvzácnější a nejcennější pokémoní kartu na světě. Kartu podle svých slov koupil v roce 2022 za 5,275 milionu dolarů.

Steam na Štědrý den dočasně spadl a omezil přístup k obchodu i hrám

Štědrý večer měl být pro spoustu hráčů ideální chvílí na dohrání restů, rozbalení digitálních dárků a rychlý nákup ve Winter Sale, jenže Steam se 24. prosince odpoledne amerického času na několik hodin zadrhl a část služeb spadla. Výsledkem byl typický sváteční chaos: obchod nešel načíst, komunitní funkce hlásily chyby a online tituly od Valve měly problémy s matchmakingem.

Slevová chyba zlevnila Cyberpunk 2077 na Switchi 2 na 17 dolarů a CD Projekt nákupy neruší

Hráči na Nintendo Switch 2 před Vánoci narazili na cenu, která vypadala jako omyl a taky omylem byla. CD Projekt Red po opravě cen nechal všechny už uskutečněné nákupy v platnosti.

reklama

spot_img

reklama

reklama