3.1 C
Czech
Středa, 3 prosince, 2025

Nintendo odhalilo hlavní hvězdy hraného filmu The Legend of Zelda

reklama

Po měsících ticha Nintendo konečně odkrylo jednu z největších otázek kolem připravovaného hraného filmu The Legend of Zelda. Linka si zahraje Benjamin Evan Ainsworth, roli princezny Zeldy pak ztvární Bo Bragason. Přestože jde o relativně neznámé herce, casting nám možná naznačuje víc, než by se na první pohled zdálo.

Po úspěchu animovaného The Super Mario Bros. Movie, který navzdory vlažným recenzím utržil přes miliardu dolarů, je jasné, že Nintendo to s filmovým světem myslí vážně. Tentokrát ale nejde o barevnou animovanou jízdu, nýbrž o první pokus přenést jednu z nejslavnějších herních sérií do hrané podoby. Premiéra je naplánovaná na 7. května 2027.

Režii si vzal na starost Wes Ball (The Maze Runner, Kingdom of the Planet of the Apes), produkce se účastní samotný Shigeru Miyamoto spolu s Avi Aradem, známým z marvelovských filmů. A právě Miyamoto oznámil herecké obsazení prostřednictvím oficiálního účtu Nintendo:
„S potěšením vám oznamuji, že v hraném filmu The Legend of Zelda bude Zeldu hrát Bo Bragason-san a Linka Benjamin Evan Ainsworth-san. Velmi se těším, až je oba uvidím na velkém plátně.“

Nové tváře

Benjamin Evan Ainsworth, kterému je pouhých 16 let, už má na kontě roli Pinocchia v Disneyho hraném remaku a účinkoval například v hororovém seriálu The Haunting of Bly Manor. Bo Bragason je o pět let starší a zazářila v seriálech Renegade Nell nebo The Jetty. Navíc už má menší herní zkušenost – v roce 2021 namluvila postavu ve filmu Kingsglaive: Final Fantasy XV.

Volba neokoukaných herců je podle mnohých fanoušků osvěžující. Spekulovalo se například o Hunter Schafer, která svou vizáží připomíná Zeldu z Twilight Princess, ale tvůrci se rozhodli jít jinou cestou – méně celebrit, více prostoru pro vlastní interpretaci.

Ocarina vibes? Fanoušci mají teorii

Ačkoliv zatím nebylo potvrzeno, z jaké hry bude příběh filmu vycházet, mnozí se domnívají, že půjde o volnou adaptaci Ocarina of Time. Ainsworthovo mládí by mohlo naznačovat, že Link začne jako nezkušený mladík v lesích Kokiri a postupně se vydá na hrdinskou cestu napříč Hyrulem. Bragason jako o něco starší Zelda by pak mohla představovat postavu, která nese odpovědnost království a čelí přicházející hrozbě v podobě Ganondorfa.

Rozdíl ve věku i postavení mezi oběma hlavními postavami by mohl být zajímavým prvkem příběhu. Navíc by film mohl těžit z bohaté historie série, jak v podobě známých lokací, tak easter eggů pro fanoušky.

Bezpečný start místo risku

Zatím není jasné, nakolik se film bude držet herní předlohy, ale vše zatím nasvědčuje tomu, že se tvůrci budou držet spíše klasické struktury dobro vs. zlo, tak jak to známe z mnoha dílů série. Podobně jako Mario, ani Zelda zřejmě nebude experimentovat s temnějšími tématy.

Jedno je ale jisté: Nintendo má k této značce úzký vztah a bude si dávat pozor, aby výsledek neurazil dlouholeté fanoušky. Kombinace talentovaného režiséra, pečlivě vybraného obsazení a dohled samotného Miyamota může dát vzniknout filmu, který nejen zaujme nové publikum, ale potěší i skalní hráče.

reklama

reklama

spot_img

Články

Cox podpořil kolegu z Expedition 33

Expedition 33 letos ovládla nominace Game Awards, ale radost z úspěchu doprovází i nepříjemná pachuť. Hlavní herec Charlie Cox veřejně upozornil, že ocenění za výkon jeho postavy by si zasloužil sdílet s kolegou, který vytvořil kompletní motion capture. A ten teď poprvé promluvil o vlně podpory, která se po Coxových slovech strhla.

Death Stranding 2 může mířit na PC

Pokračování Death Stranding pravděpodobně dorazí i na počítače. V databázi americké ratingové agentury se objevilo nové hodnocení, což většinou znamená, že vydání není daleko. Sony zároveň stále víc spoléhá na PC jako významný zdroj příjmů.

Dan Houser vysvětluje, proč GTA prorazilo. Podle něj rozhodla svoboda

Spoluzakladatel Rockstaru Dan Houser se v britském pořadu Sunday Brunch vrátil k počátkům série Grand Theft Auto. Popsal, proč podle něj GTA změnilo herní průmysl a proč právě třetí díl vystřelil značku mezi nejúspěšnější hry historie. Mluvil také o začátcích, nejistotě po útocích 11. září i o tom, proč jej současná umělá inteligence nechává chladným.

Steam spouští první Black Friday výprodej

Steam letos poprvé zařadil vlastní Black Friday výprodej. Dosud se držel podzimních a zimních slev, ale v roce 2025 přidal i listopadovou akci. Platí celosvětově, takže se týká i českých uživatelů. Výprodej potrvá do 1. prosince.

Blue Prince přišel o nominaci na hru roku. Tvůrce říká, že za to může hádanka, kterou nejde přeložit

Blue Prince patří mezi nejzajímavější hry letošního roku, přesto se neobjevil v nominacích The Game Awards. Tato populární logická hra si získala obrovskou komunitu fanoušků, ale její autor nakonec narazil na překážku, která mu uzavřela dveře k širšímu publiku: hra je založena na slovních hádankách, které jsou tak úzce spjaty s angličtinou, že je prakticky nemožné je přeložit do jiného jazyka. A to jí uškodilo v globálních cenách.

Possessor(s) ukazuje, jak Heart Machine staví svůj nezaměnitelný herní styl

Heart Machine se znovu vrací s hrou, která jde vlastní cestou. Possessor(s) stojí na dvourozměrném akčním základu, ale mnohem víc zaujme tím, jak míchá melancholii, barvy a ostré tvary do jednoho jasně rozpoznatelného rukopisu. Studio se netají tím, že chce, aby hráč už na první pohled poznal: tohle je jejich hra.

Fortnite přivádí zpět ztracenou kapitolu Kill Bill

Fortnite v další sezóně propojí svůj svět s jedním z nejznámějších filmů Quentina Tarantina. Hráči se dočkají návratu nevzniklé kapitoly Yuki’s Revenge, příchodu Nevěsty i kultovní Pussy Wagon. Pro Epic jde o jednu z nejodvážnějších a nejneobvyklejších spoluprací posledních let.

Minecraft chystá velkou aktualizaci Mounts of Mayhem

Minecraft se připravuje na čtvrtý letošní update, který dorazí na přelomu roku. Mounts of Mayhem naváže na zářijový balíček The Copper Age a přinese nové jízdní tvory, zbraně i změny hratelnosti. První předběžná verze už je dostupná v Java edici a část novinek si hráči vyzkoušeli i v testovacích Snapshotech.

Kirby Air Riders boduje jako chaotická závodní akce na Switch 2

Kirby Air Riders přináší návrat dvacet let staré kultovky Kirby Air Ride a přetváří ji do mnohem větší a ambicióznější podoby. Stojí na jednoduchém ovládání s automatickou akcelerací, ale přidává nové režimy, příběhovou kampaň i komplexní online zázemí. Kritici se shodují, že jde o překvapivě silné pokračování, které ale kvůli netradičnímu ovládání nesedne každému.

Resident Evil Requiem opustil multiplayer, protože nebyl dost děsivý

Requiem mělo být původně velké multiplayerové dobrodružství ve sdíleném světě. Vývoj ale nakonec zamířil jinam, protože tým usoudil, že by fanouškům chyběla atmosféra, která sérii definuje.

reklama

Novinky

Metroid Prime 4 Beyond je krásný, ale nevyrovnaný návrat Samus Aran

Po dlouhých letech čekání se Samus Aran vrací v nové části série Metroid Prime. Hráči dostávají technicky špičkovou sci fi adventuru, která střídá úžasné momenty s frustrujícími designovými rozhodnutími. Výsledek působí jako směs staromilské dobrodružné akce ve stylu metroidvanie a moderních trendů, které ne vždy zapadnou.

Helldivers 2 na PC snižuje velikost instalace na 23 GB, „slim verze“ je zatím v betě

Helldivers 2 na PC shodil přebytečná kila. Arrowhead Game Studios ve spolupráci s Nixxes Software spustili štíhlejší build, který zmenšil instalaci z přibližně 154 GB na asi 23 GB. To znamená úsporu zhruba 131 GB, tedy 85 procent. Zatím je dostupný jako veřejná technická beta ve Steamu a hráči si tak mohou okamžitě uvolnit místo na disku, přičemž dopad na hraní je podle studia minimální.

Cyberpunk 2077 chystá překvapení k pátému výročí

Cyberpunk 2077 oslaví 10. prosince pět let od vydání a CD Projekt začal naznačovat, že si k výročí přichystal speciální oznámení. Studio zveřejnilo kalendář událostí a láká hráče na několik dat v prosinci, která mohou prozradit další plány s hrou i jejími postavami.

reklama

spot_img

reklama

reklama